Indskrivning til skolestart 2025

Det er snart tid til, at I skal skrive jeres barn ind til 0. klasse for det kommende skoleår, og på Brændgårdskolen glæder vi os til at tage imod jeres barn. Indskrivningen til 0. klasse foregår digitalt fra den 28. oktober – 10. november 2024.

Vi vil i den forbindelse gerne invitere jer til to arrangementer på skolen og i SFO’en.
Tilmelding er ikke nødvendig:

Infomøde kun for forældre:

Mandag den 30. sept. 2024 kl. 17.00-18.00 i personalerummet

Vi vil rigtig gerne vise jer vores skole og SFO og fortælle lidt om, hvad Brændgårdskolen står for. Vi vil også give jer et indblik i ”Sagens Dag”, som vi har i indskolingen.

Infomødet er helt uforpligtende i forhold til valg af skole, så kom endelig og se/hør, hvad vi kan 😊.

Indskrivningsarrangement for alle skolestartere og deres forældre:

Torsdag den 31. okt. 2024 kl. 16.30-17.30 i indskolingens lokaler

Her vil børnene få mulighed for at komme hen på skolen og "melde sig ind", og så får de samtidig deres helt egen Brændgård-t-shirt. Så selvom I måske allerede har indskrevet barnet digitalt hjemmefra, håber vi, at I kommer til dette arrangement, hvor I også kan møde børnehaveklasselederne og se jeres kommende klasselokaler.
Vi sidder denne dag også klar til at hjælpe med den digitale indskrivning – husk blot at medbringe MitID

Velkommen til indskrivningsmøde

Shape Created with Sketch.

Åbent hus i SFO'en

Shape Created with Sketch.