Kommende 0. klasse

Årshjul for skolestartere

I oktober måned - året før skolestart - afholder Brændgårdskolen infoaften for forældre. Vi fortæller om vores skole og svarer gerne på spørgsmål. Mødet er ganske uforpligtende.

I omkring de første 14 dage af november måned er der digital indskrivning.
I denne indskrivningsperiode inviterer Brændgårdskolen til indskrivningsaften, hvor vi hilser på børnene og hjælper evt. forældre med den digitale indskrivning  - husk blot MitID.
Alle forældre i Brændgårdskolens skoledistrikt får besked om de nærmere tidspunkter i e-boks.

Indskrivningen kan også foretages digitalt her (i åbningsperioden):

I maj måned inviterer vi til skolestarterarrangement, som er for både kommende elever og deres forældre.
1. juni starter vi op med førskole. Alle indskrevne børn vil automatisk få nærmere oplysninger om disse begivenheder.